9 Mart 2018 Cuma

Evimizin Neşesi Kına Gecesi - Kına Gecem 🎉



     Tekrar döndüm 🙃  kına gecem ve düğünüm tahminimden bile güzel geçti.

   Bugün kına gecemin detaylarından bahsedeceğim. Ah ne güzel geçti. Ne çabuk geçti. Ne yaparım nasıl olur derken göz açıp kapayana kadar geçti.

  Birkaç gün önceden gelin saçım ve makyajım için provaya gittiğimde kına gecesi saçımı da yaptırmıştır. Her şey belliydi. Bu nedenle tek stresim o kadar insan bana bakarken ne yaparım kısmındaydı. :)

  Cumartesi sabahı kalktım zaten ev tıka basa dolu memleketten gelen akrabalarım falan vardı. Apar topar bir şeyler yedim hazırlandım ve kuaföre gittim. Ablamla ikimiz vardık sadece kalabalık olsun istemedim.  Gittiğim kuaförden inanılmaz memnun kaldım. İstanbul Anadolu yakasında oturuyorsanız kuaförümü kesinlikle tavsiye ederim. Nikah, Kına gecesi ve düğün saçımı hep burada yaptırdım.

   Akşam kınası olduğu için  bol bol vaktim vardı rahattım. Kuaföre gittim üzerimi değiştirdim sonra başladık makyaja  zaten prova yaptırdığım için rahattım endişeleneceğim bir durum yoktu. Saçımda belliydi maşa arkadan şık bir taç olacaktı. Ve geceye hazırdım. Kuaförde ki müşterilerde beni çok beğendiler bordo iki parça bir elbise giydim zayıf olmanın avantajını bir kere daha yaşadım. :)  Umut geldi beni aldı. Salona gittik. Sabah erken saatte ve stresten çok az kahvaltı yaptığım için garsonlar bir ihtiyacınız var mı diye sorduklarında kına gecem yemekli olduğu için rahat bir şekilde  yemek istiyoruz dedim gerçekten stresten insanın aklına yemek gelmiyormuş.

   Eminönü'den aldığım süslerle fotoğraf çektirdim bol bol. Çok eğlendim. En sevdiğim insanlar hep yanımdaydı. Gerilmedik mi tabi ki gerildik. Hatta Umut sinirden deliye döndü bazı aksilikler karşısında dedim sakin ol en güzel gecemiz boş ver desem de ilk başlarda dinlemedi beni :)
Allah'tan biraz zaman geçince sakinleşti. Normal şartlarda benim delirmem lazımdı olanlara ama ben çok sakindim hatta yapıcı olmaya çalışan taraftım. Umut sakin olmasaydı belki de ben sinir olurdum :)

   Ben kına gecem için tef yaptırmıştım. Aşağıda fotoğrafı var. İyi ki de yaptırmışım dedim

Kına gecesi çıkış şarkım Sezen Aksu- Rakkas'tı. Benim elimde tef Umutta davul.Arkadaşlarımda ufak tefler mumlar vardı. Aşağıdaki fotoğrafları daha önce eklemiştim. Tekrar eklemek istedim belki fikir olur. Kına yakılırken hangi şarkı çaldı  hatırlamıyorum. Ama kına yakıldıktan 10 dakika sonra Atiye Mazaallah şarkısı çaldı. Hep Umutla bu şarkıda oynamak istiyordum sonunda oldu :)

  Çok oynadım hatta çok nadir oturdum normalde hiç sevmem oynamayı ama içimden bambaşka bir Didem çıktı kına gecemde :)



 Kına kıyafetim buydu. Ben bu kızdan daha güzel taşıdım altı onda pot durmuş :P


   Tavsiye 1 : Ben bu ufak kınalardan bir sürü aldım maalesef elimde fazla fazla kaldı. Yetmez diye düşünüp çok almayın sonra kalınca benim gibi atmaya kıyamazsınız :)


Bu konuşma balonları ve tefler kızlar aldı bana hiç kalmadı. Bol bol alın sıkıntı olmaz bunlardan yana :) 


 Bindallım ben sade seviyorum. Abartı olmasın su gibi olayım istedim zaten gelinliğimi de kına elbisemi de bu şekilde seçtim pişman mıyım asla iyi ki de böyle yapmışım. Hala fotoğraflara bakıp deli gibi çok güzel olmuşum ya deyip deyip duruyorum :)

  Kına hediyelerim bunlardı odama gelenlere verdim baya vardı ama sonra kına zamanı odama akın eden kızlar hepsini almış kim aldı ne ara aldı hiç fark etmedim. Siz siz olun ortaya bırakmayın sonra istediklerinize veremiyorsunuz resmen yağmalandı hediyelerim :)


En sevdiğim tef oldu. Rakkas şarkısı ile çıkarken bununla eşlik ettim. İyi ki aklıma gelmiş.


Ben çok eğlendim çook fazla eğlendim kına yakılırken ağlamadım. Ama annemi yanıma zorla getirdiler baktım o ağlıyor onu görünce gözlerim doldu. Ablam zaten salya sümük moduna çoktan geçmiş ben ağlamadım ama  Umut ağladı :)

Tavsiye 2: Bol bol fotoğraf çekinin çektirir geriye tek onlar kalıyor heyecandan anıları pek hatırlamıyorsunuz.

9 yorum:

  1. Sana ve eşine kocaman mutluluklar diliyorum :) Birlikte mükemmel anılar toplayacağınız bir ömür olsun :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında düğünlerde düğün sahipleri stres içinde olur ve pek eğlenemez ama sen durumu iyi yönetmiştin.İçine de sinmiş.Musmutlu yıllarınız olsun :) Öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi altından kalktım hemde bu stresin :P teşekkür ederim bende öpüyorum:)

      Sil
  3. Yaaa ne ggüzel olmuş her şey! Yazıdan belli zaten ne kadar heyecanlı ve mutlu olduğum. Sizin adınıza çok sevindim.
    Tavsiyelerini de not aldım, birkaç ay sonra çok ihtiyacım olacak. 🙈❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi. Ya harika inşallah sizin kına düğün de aynı güzellikle geçer :)

      Sil
    2. Buna böyle kalpten kocamannn aminnn diyorum. Çok Teşekkürler :)

      Sil
  4. hayırlı olsun her şey harika görünüyoo <3

    YanıtlaSil