15 Mart 2018 Perşembe

Balayı - Bof Hotel Uludağ




Bütün tatlı telaşlarım,streslerim bitti ve sıra balayına gelmişti.Çok düşünmüştük nereye gidelim nasıl bir balayı olsun diye madem Şubat ayında evleniyoruz o zaman hakkını verip kar tatili yapalım dedik. 

Tercihimiz Bof Hotel oldu iyi ki de orası olmuş dedim. Yemek olarak güzel değildi ama hizmet olarak çok iyiydi. Hizmetten kastım personeller inanılmaz ilgili ve güler yüzlüydü.

                                      Balayı odalarının kapılarını bu şekilde süslemişler.


Odanın içini de bu şekilde süslemişler.



               Otelin en alt katı hamam olduğu için otel çok sıcak hatta fazla sıcak. Sevgililer Gününde orada olduğumuz için sevgili  eşim bana hediye olarak Spa hediye etti. Bali'li kızlar gerçekten çok iyiler. Aktivite odaları da çok güzeldi. Kaymak için ders aldık çok eğlenceliydi.Zaten hemen öğreniyorsun ilk denediğinde panik oluyorsun birden hızlandığı için ama durma şeklini fala ayarlayınca  inanılmaz keyifliydi kaymak. Umut yapamadı :) Ben sanki yıllardır kayıyor edasındaydım:)

                Kışın burası tercih edilir ama yemek olarak beklentinizi karşılamayabilir. Her yerde olduğu gibi hafta içi sakin hafta sonu kaymaya gelenler olduğu için çok kalabalıktı. Hoşçakalın :)

10 yorum:

  1. Sanırım asla cesaret edemem şu kayma işine. 😅

    YanıtlaSil
  2. Spa,güzel hediye :) Odanızın kapısı da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de ilgimi Spa çekti kaymak aman aman benden uzak😃

    YanıtlaSil
  4. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
  5. Benim yazın düğünüm olduğu için kışın balayı nasıl olur hiç düşünmemiştim. Çok hoş.
    Büyük takip etkinliğinden geliyorum bana da beklerim. Sevgiler :)
    https://sezersadet.blogspot.com.tr
    sağlıkla ilgili diğer bloğum:
    https://sezersadet2.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yaz istiyordum ama olmadı yinede düğünüm de kar yoktu Şubat ayı olmasına rağmen güzeldi hava :) hemen geliyorum sevgiler 😊

      Sil