5 Aralık 2017 Salı

Hazırlıklarım ❤



Malum 12 Kasım da sözlendim. Nişan ne zaman olsun diye düşünürken nişandan vazgeçtik ve 11 Şubatta evlenmeye karar verdik.

  Bu kadar kısa sürede evlenmek isteyince hazırlıklar jet hızında oluyor. Düğün Salonu tutuldu. Yalnız ne pahalı o salonlar gezdik dolaştık. Zar zor içimize sinen bir salon bulduk. Ama verdiğimiz para içime oturdu resmen ikinci el araba alırdık gerçekten mübalağa yapmıyorum o zaman tutmasaydınız dediğinizi duyar gibiyim ama başka şansımız maalesef yoktu 🙈

  Kına gecesi içinde salon tuttuk. Salonlar tutulduğu için kafamız rahattı. Ev olayına girene kadar kiralık ev bakıyoruz aman Allahım kiralar nedir öyle 1700 TL den başlıyor. Daha ucuzu evler o kadar kötü ki inanılır gibi değil ev sahibinin birine dedim ki sizin yatak odasına yatak zor sığar dolabı nereye koyucaz dedim oda yan oda giyinme odası olur mis gibi dedi bana mutfakta iki kişi yan yana duramıyor o derece kötü ama o bunun farkında değil ve o parayı istiyor.

   Bir ev beğendik merkezi yerde ama yarın başka evlere de bakıcaz öyle netleşecek tutup tutmayacağımız inşallah içimize sinen bir yer bu hafta bulup tutarız.

 Çeyiz hazırlıkları da son sürat gidiyor eğlenceli hazırlıklar tek yoran strese sokan ev ve salon bence geri kalan her şey çok keyif verici.

  Umarım isteyen herkes bu güzel duyguları tez zamanda hayırlısı ile yaşar 😊

 Şimdilik bu kadar haftaya ev tutmuş bir şekilde gelirim inşallah.

12 yorum:

  1. Öncekiler hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim tamamını erdirsin . Gerçekten öyle düğün salonları çok pahalı benim arkadaşım evlenmişti oradan biliyorum nasılsın araba alıyorsun senide söylediğin gibi 😊oy oy sorma o ev kiralarını içi seni dışı beni yakıyor 😊dilerim her şey güzel gönlünce olur canım benim Rabbim işlerinizi rast getirsin inşallah ..bir yastıkta kocayı efendim 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel içten yazmışsın içim ısındı rahatladım resmen çok teşekkür ederim daha iyileri senin olsun canım 😘😊

      Sil
  2. ayy ne çabuk :) sözden hemen dört ay sonra evleniyorsun demek. Allah kolaylık versin, her şey gönlünüzce olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle oldu kış gelini olucam.😊 çok sağolun amin inşallah 🙏

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun. Nerede yaşıyorsunuz ki bizim burada kiralık evler 300 yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun İstanbul da oturuyorum sizin orası nere ki öyle ucuz valla süper

      Sil
  4. ben sırf o parayı vermemek için düğün yapmadım :) hayır bir de milletin lafını çekmek istemedim. yok yemekler öyle yok tasarım böyle yok o ne giymiş? yaptım nikah, sonra ohh dağılın evlerinize. kafam rahat. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bir bakıma en güzeli dertsiz tasasız oh mis 🙈

      Sil
  5. netten de bak ev. sahibinden, hürriyet filan. heey hadi kolaylıklaar. evet hızlandırmışsınız biraz. ben yaza olur diyodum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eep bakmadığımız internet sitesi bakmadığımız emlakçı kalmadı ama şükür bulduk içimize sinen yer evet çok hızlı oldu herşey allah utandırmasın inşallah 🙏

      Sil
  6. Evlilik öncesi biraz stres katsayısı artsa da aslında taşlı telaşeler bunlar.İnşalllah her şey çok güzel olur :)Kolaylıklar diliyorum canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah herşey güzel olur 🙏 teşekkür ederim abla 😊

      Sil