28 Aralık 2017 Perşembe

Aile Arasında




     Bu filmi ev bakmaktan yorulup umutsuz olunca dedik moralimiz yerine gelsin film izleyelim zaten gitmek için gün sayıyordum vizyona girsin diye denk geldi seansta uyunca hiç kaçırmadık.

   Filmi izlerken kendi isteme anım aklıma geldi. Çok güldüm hatta Fikret ve Zeynep arasında geçen diyalog da göz yaşartıcı anlardan biriydi ama genel olarak inanılmaz komik filmdi.

   Ailelerin tanışması,kız isteme anları, düğün için Adanaya gitmeleri gerçekten eğlenceli olmuş. Gürse birsel hakkını vermiş filmin.

   O kadar uzun zamandır taslaklarda ki film. Bir yandan davetiyemi zarflayıp bağlıyorum diğer yandan daha fazla filmle ilgili detay verebilir miyim diye düşünüyorum ama bulamadım 🙈

  Film sinema da evde her yerde izlenebilecek film tavsiye ederim 😊

6 yorum:

  1. Biz de çok keyif aldık bu filmden.Oyunculuklar çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadro inanılmaz iyi dizi bile yapabilirmiş kadro ile 😊

      Sil
  2. Kadroya bak beh :D
    Böyle kişiler oynarsa ortaya müthiş bir şey çıkar tabii ^_^

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel film. Acı yeme sahnesinde çok gülmüştüm ben:)

    YanıtlaSil