20 Eylül 2017 Çarşamba

Yoğunluk



   Yoğunluk hemde öyle böyle bir yoğunluk değil önceki iş yerlerim buranın eline su dökemez.

   Allahtan 8-5 arası çalışıyorum. Saat çabuk geçiyor tek sıkıntı erken kalkıp 7:20 de servise binmek yataktan ayrılmak zor geliyor yazın bu kadar zorsa kışın ne yapıcam hiç bilmiyorum.

    Telefon hattı olarak Türk Telekom kullanıyorum tam bir kabus çekmiyor. Gerçekten çekmiyor bende başka operatör arıyorum turkcell olacak büyük ihtimalle ama bakalım yine de araştırıyorum.

  Geçen hafta dedemi kaybettim. Memlekete gittim. Ah aslında ne boş şeyler için üzülüp uğraşıyoruz.

  Bu aralar özel hayatım da hareketli Dodi gelin olacak seneye inşallah hayırlısı ile 🤗 artık buradan bol bol yazıp sıkarım sizi detaylarla

  Blog adım gibi yine oradan buradan bir yazı oldu. İyi şeyler olacak hepimiz için inşallah güzellikler bulsun hep bizi 🙏

10 yorum:

  1. Dedene Allah rahmet eylesin Turkcell al derim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun 😊 valla öyle yapıcam artık

      Sil
  2. aaaaa gelin mi aaaaa :) başın sağolsun. turkcell en iyisiiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelin olucam kısmetse 😊 saol canım 🙏 turkcell en güzeli cidden

      Sil
  3. Hayatın içinde hem iyi şeyler hem de bizi üzecek şeyler oluyor.İki haber bir arada bu postunda.İyi olan haber üzerine yorum yapayım ben :) Gelin olurken ayakkabının altına adımızı yaz lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle seve seve yazarım inş ayağım uğurlu olur 😊

      Sil
  4. Başın Sağolsun canım.
    Turkcell al derim bende.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bnde öyle düşündüm turkcell en iyisi sevgiler 😊

      Sil
  5. nası gidiyooooo yoğunsun tabiiii de miiii :) iş ve gelinlik filan hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğunum deep ama daha o aşamaya gelemedik daha söz bile yok ortada 🙈

      Sil