20 Ağustos 2017 Pazar

Her Şey






Benim Yorumum;

Hastalık yüzünden 17 yaşına kadar hayatı evde oturmakla geçen Madelline hayatının tamamını kitapları,annesi,hemşiresi ve hemşiresinin kızı ile geçirir.Bir gün yan eve taşınan komşuları dikkatini çeker ve evin oğlu Olly'e aşık olunca bütün hayatı değişir ve hayatını yaşamaya karar verir.
 
 İlk başlarda camdan cama bakışmalarla başlayan masum aşkları sonrasında maille devam eder. Hemşiresini ikna edip Olly'yi eve alan Madelline ilk kez olly ile bir arada ve ilk kez başka biri ile görüşüyor.

 Olly sayesinde hayatında risk alması gerektiğini hisseder ve dışarı çıkar her şeyi göze alıp. Hatta ve hatta olly ile evden kaçıp yurt dışı tatiline bile gider ama işler pekte umduğu gibi gitmez.

Daha fazla anlatmak isterdim ama film kısa bir film ve bundan sonrasını anlatmam demek filmin sonunu söylemek demek 🙈



12 yorum:

  1. Not alayım bu filmi :) Teşekkürler Didemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnce psikolojik olarak da yorumlanabilir bu olmayan bir şeyi beynine gönderiyor ve gerçeğe yansıyor rica ederim 😘

      Sil
  2. Kitabı çok güzeldi filmi de izleme listem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okumadım ama film şaşırtıcı gidiyor 🙃

      Sil
  3. Evde izlemelik bir film gibi duruyor :) Çılgın hırsız 3 den yana kullanıcam sinema hakkımı sanırım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle evde izlenmelik film çılgın hırsızları bnde heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. hımmm güzel bişiymiş. not aldım bi bakıyım :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar güzel bir film gibi teşekkürler paylaşım için:-)

    YanıtlaSil