29 Temmuz 2017 Cumartesi

Geçmiş Günler



    Ofisimiz sonunda taşındı. Evime daha yakın oldu artık erkenden evden çıkmama gerek kalmadı. Biraz daha uyuyabiliyorum :)

   Yeni ofisimiz daha ferah orman manzaralı cam ofisteyiz. Her yer şuan güzel ama bakalım kışın nasıl olacak. Kurumsal yerde çalışmak öyle ahım şahım birşey değil ciddiyim. Kendini beğenmiş insanlar her daim var. İyi gibi gözüküp ne dedikodu yapıyorlar inanamazsınız 🙈

   Yoğunluktan bahsetmiyorum bile böyle bir iş yoğunluğu olamaz ama bir ay sonra düzelir diye tahmin ediyorum.

   Ama herşey güzel gidiyor. Daha da güzel olacak

    Geçen gün alışveriş yaptım. Boyner, Batik, Accessorıze, Ayakkabı Dünyasında o kadar güzel indirimler vardı ki bunları kaçıramazdım.

  Bloga fırsat bulup yazamıyorum ama bir çoğunuzun yazısını okuyorum fakat yorum yapamıyorum.

  Oradan buradan her telden bir yazı oldu. :) Durum bildirisi yapayım dedim. Bir sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın :)

 

16 yorum:

  1. Güle güle kullan yeni aldıklarını :) İyi hissettim enerjini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok iyi enerjim moralim inş hep böyle gider :)

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun yeni yeriniz dilerim herşey güzel gönlünce olur aldıklarını da güle güle giy 😊canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inş hepimiz için 😘 sevgiler 😊

      Sil
  3. böyle oradan buradan yazılmış yazıları çok seviyorum :)) alışverişini paylaş bizle :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Yeni keşfettim blogunuzu. Yeni yeriniz hayrılı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz 😊 çok teşekkür ederim 😘

      Sil
  5. Hayırlı olsun valla hayalimde çok güzel bir yer canlandı şimdi :) Aldıklarını da güle güle kullan iş için de başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil