27 Haziran 2017 Salı

Doğum Günüm ❤



   22 Haziran doğum günümdü. Dolu dolu 28 oldum. Bugüne kadar o kadar güzel insanlar toplamışım ki sürprizleri gördükçe şükrettim.

  Sabah iş yerine gittim ve telefonum çaldı. Resepsiyondan arıyorlardı. Kargom olduğunu söylediler bende kargo beklemiyordum ama geliyorum dedim. Aşağı indim ve kargom varmış onu almak için geldim dedim bu çiçeklerin hepsi size geldi dediler. İnanamadım o kadar çiçek beklemiyordum açıkçası ama çiçekleri görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.  Ki bu çiçekler daha çoktu o gün heyecandan fotoğraf çekmeyi unutmuşum çiçeklerin bazıları papatyaydı maalesef onlar soldu. Bu yüzden fotoğrafta yer alamadılar. Toplamda 15 tane çicek gelmiş 😊 Yukarı masama çiçeklerle çıkınca herkes dönüp bana baktı. Utandım orada açıkçası ama mutlu oldum yalan yok. 😊







Ramazan ayına denk geldiği için doğum günüm ofisteki arkadaşım böyle pasta almış oda sürpriz yapmış olduğu bana 😊



     Bu aşağıda göreceğiniz fotoğraflar ise arkadaşımın bana 28 bin bakımı için yaptığı jestmiş 🙈  masaj, sauna, hamam ve adalar manzaralı havuz keyfi.  Bazı insanlar iyi ki varlar.






 

31 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Değer görmek ne kadar güzel, değil mi?

    Yeni yaşınızın her gününü kutlarım; umarım mutlu geçer :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      İnanılmaz hemde
      Teşekkür ederim
      Sevgiler 😊

      Sil
  2. Çiçekler çok güzel gerçekten 😊hediyende çok iyiymiş 😊 doğum günün kutlu olsun daha nice güzel yıllara inşallah canım benim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hediye gerçekten efsaneydi sevgiler 🤗

      Sil
  3. Nice güzel yıllarınız olsun. :) İnsanın kendisine değer veren yakınlarının olması ne harika bir şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cidden öyle inşallah hep değer veren insanlar olur hayatımız da 😊

      Sil
  4. İyiy ki doğdun dodiiii. Yeni yaşın şans getirsin sana :)) Ne cici bir jestmiş yahu bittim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım di mi bende bayıldım hediyeye

      Sil
  5. 30 öncesi-28 yaş ne güzel bir yaştır.Daha yukarılara tırmanmak için bir ara basamak gibi.
    Çiçeklerle hatırlanmak en güzeli. Nice yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 çiçekler mutluluk sebebi resmen

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun! :)

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllara, sevilmek, hatırlanmak güzel şey tabi ki :)

    YanıtlaSil
  8. oooooo ne jestmiş ama yaaaa :) ayyyy hep böyle çiçekli doğ :)

    YanıtlaSil
  9. Canım benim nice nice mutlu yıllara :) Ne güzel jestler yapmışlar sana :) Sevgiyle öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş ama olsun. Yeni yaşınız size güzellikler getirsin...

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllar canimm. Adina çok sevindim ve imrenmedim desem yalan olur 😚🎈🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 daha güzelleri senin olsun canım 😘

      Sil
  12. 22 Haziran benim de doğummm günümmm <3 Çiçeklere bayıldım özellikle :) Yeni yaşınız huzurla, sağlıkla geçsin inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel iyi ki doğmuşuz :) hep güzellikler bizi bulsun 😊

      Sil
  13. hamam neredeydi acaba, adres ya da iletişim verebilir misiniz rica etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba spor salonu orası ama adını öğrenip yazarım size

      Sil
  14. hamam neredeydi acaba, adres ya da iletişim verebilir misiniz rica etsem ?

    YanıtlaSil