28 Mart 2016 Pazartesi

Babalar Savaşıyor




Brad Whitaker (Will Ferrell) karısı ve iki çocuğuna üvey baba olmak için çabalarken planlarının öz babaları Dusty Mayron'nun gelmesiyle farklı bir boyuta taşınır.Artık evde ki babalık rolü için rakibi vardır. Asi bir hayat tarzına sahip Dusty, basma kalıp babaların korkulu rüyası olmaya gelmiştir. Çocukların gözünde baba rolünü kanıtlamak için çabalayan üvey baba Brad ve öz baba Dusty'nin rekabet yarışı beyaz perdeye yansıyor. Yılın beklenen komedi filminin başrollerini Mark Wahlberg, Will Ferrell, Linda Cardellini, Thomas Haden Church gibi ünlü isimler oluşturuyor. Filmin yönetmenliğini Sean Anders senaristliğini ise John Morris üstleniyor.

Benim Yorumum;
Brad örnek bir babadır. Çocukların her aktivitelerin de yanlarındadır. Dusty'ten ise Bradin tam tersi bir babadır. Brad Çocuklara kendini sevdirmek için uğraşırken bir gün çocukların öz babaları çıkıp gelir ve ikili arasında amansız bir rekabet başlar. Dusty eski ailesini kazanmak için uğraşır ve bazı durumlarda Bradi zor duruma düşürür.Hatta Bradin iş yerinde Brad sayesinde iş bulur Dusty ve ondan daha çok kazanmaya başlar.Genel olarak eğlenceli bir film.
İyi seyirler  =)

12 yorum:

  1. Bu tür filmler hep eğlenceli olur zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk başta pek emin olamadım izleyip izlememe konusunda ama gayet eğlenceliydi :)

      Sil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim çok sevdim ve hemen takibe aldım! banada beklerim http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İzlesek mi ki:) iyi vakit geçirmek için İdeal görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence evet :) izlerken yüzümde tebessüm vardı benim :)

      Sil
  4. iki oyuncuyu da çok seviyom izliycem :) "blades of glory" izlesene çok komik :) bi deeee, iyi şeyler olacak mı ülkemizdeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa listeme aldım yarın için film arıyordum bende denk geldi :) ülkemizde de olsun özel hayatlarımızda da olsun inş iyi şeyler :)

      Sil
  5. Çok eğlenceli ve sürükleyici bir filmdi. Özellikle Will Ferrell gülmekten kırdı geçirdi. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyleydi.Filmin en eğlenceli kişisiydi zaten eski eşi kıskanması filan :) teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  6. Bazen hayat çok gerilimli, o yüzden insanın eğlenceli filmlere ihtiyacı oluyor. Deep'ten geliyorum, bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu tarz durumlarda eğlenceli filmler anında havamızı değiştiriyor ve kafamızı dağıtıyor. hoşgeldiniz bende geliyorum :)

      Sil