14 Temmuz 2015 Salı

Tel Tel Olan Saçlara Pratik Çözüm


Saçlarımla hep savaş halindeydim kıvırcık olduğu için hep kabarır ve tel tel dururdu. Sürekli fön çektirirdim yada sıkı sıkı toplardım ama baktım çare bu değil. Çünkü fön de saçlarım çok çabuk kırılıyor çatallaşıyor bu yüzden de hep kestirmek zorunda kalıyordum sağlıklı gözükmesi için bu nedenle farklı çözümler aradım durdum. Kadının en güzel aksesuarı saçı neticede bir de çoğu bayan saç rekabetindeyken benim niye böyle değil diye dövünüp durdum. Bu yaşıma kadar  farklı şampuanlar mı denemedim yahut deli gibi paralar harcayarak türlü türlü bakım kremini ,bakım yağını mı almadım dersiniz.Hepsini denedim olmadı ya garip şekil oldu ya da çabuk yağlandı.Tesadüfen saçlarımı yıkarken saçlarım komple ıslakken yani  suyu almadan bakım kremi sürdüm ve öylece bitirdim yıkamayı havluya sardım saçlarımı kuruduğu zaman buklelerim gerçekten harika görünüyordu kıvırcık saç sevmeyen ben saçlarımın yeni haline bayılır oldum perçem kısmına maşa ile ufak müdahalede bulunuyorum daha düzgün dursun diye belki bu yazıyı okuyan birinin derdine çare olabilirim.Sizde benim gibi bu dertten şikayetçiyseniz ufak ama etkili bir yöntem tavsiye ederim.










Ben sırayla bu  iki ürünü kullanıyorum siz daha farklısını da kullanabilirsiniz aynı sonucu elde edebilirsiniz.


6 yorum:

  1. blogunu takibe almak istedim ama takip et butonu yok malesef yada ben mi göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sayfanın sağ tarafında takibe al butonu mevcut.

      Sil
  2. Merhabalar bu ürünler ben de var.Elidor durulanmayan saç kremi dalgalı saçlarda iyi olabilir fakat benim saçlar ince telli ve sanki yapıştı birbirine.Sende işe yaraması çok güzel.Mucizevi yağı da çok sevemedim.Çok övülüyo ama.Her saça her ürün olmuyor galiba.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mucizevi yağı ve elidoru biraz fazla sürünce yağlı gibi yapıyor. tabi bende bir sürü ürün kullandım tavsiye üzerine bir çoğundan sonuç alamadım. bunlar bir nebzede olsa şikayetlerimi azalttı. en azından saçlarımı istediğim yerde açıp toplayabiliyorum. umarım sizde doğru ürünü bulursunuz sevgiler :)

      Sil
  3. güzel paylaşımlar elinize sağlık

    YanıtlaSil