20 Temmuz 2015 Pazartesi

Cunda Adasında Akşam

Biten sayılı tatil sonrası tatil anılarını yazmak için kolları sıvadım.Tatilde de olsak bayram adetleri yerine getirdik. Aynı sitede iki ev ötemizde  akrabalarımız vardı onlarla bayramlaşmaya gittik.Hal hatır faslından sonra akşama kızlarının İstanbuldan arkadaşı ile geleceğini söylediler. Çok lazım sanki gelmese de olur diye düşünürken (kız ego tavan şeklinde dolaşan biri) daha önce instagram da sevgilisi ile fotolarını görmüştüm.(Madem ego tavan niye instagram da takip ediyorsunuz derseniz merak anacım merak ) O an aklımda acabalar belirdi ve aklımdan geçen senaryolar filmler evlere şenlikti tamda tahmin ettiğim gibi  kız sevgilisini yazlıklarına ailesinin yanında getiriyor ve dahası hep birlikte tatil yapacaklar yalan yok benim anne babam aynı anlayışı göstermez. Ne var bunda abartmışsın canım sende diyenleri duyuyorum ama oradan gözüktüğü gibi değil hiçbir şey :) Tabi ki gözüm yok Allah daha iyisini versin inşallah ama  bende 26 yaşıma gelmişim otuza 4 sene kalmış bundan ötürü bende bu hakkımı kullanmak istiyorum :) Neyse konu dışına çok çıktım :) gelelim tatile akşam Cunda ya indik inanılmaz kalabalıktı. Şarap evleri, restoranlar, taş kahve  ve Uno tıklım tıklımdı. Zorda olsa selene cafe ye oturduk sipariş verdik waffle ve türk kahvesi istedim.




Gayet başarılıydı wafflesi deneyebilirsiniz. Fiyat olarak ta çok uygun.Zaten yapabileceğiniz farklı bir anternatif yok takıcılara bakıyorsunuz ve bitiyor. Ofiste ki arkadaşıma hediye aldım. O kadar kahrımı çekiyor kızcağız  :)  Çeyiz düzüyordu çeyizi için bakındım ama onun tarzına uygun bir şey pek bulamadım bende Fatma ana elinde karar kıldım.İnşallah yeni evinde severek kullanır. Ala ala bunu mu aldın demeyin gidip görme fırsatınız olursa hak verirsiniz bana :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder