20 Temmuz 2015 Pazartesi

Cunda Adası Önerisi



 Cunda adasına gittiğinizde çok fazla seçeneğiniz malesef mevcut değil. Şöyle ki geçen sene yazlığa arkadaşımla gittiğimde arkadaşım hayal kırıklığına uğraşmıştı tabi o da haklı her sene Çeşme bodruma  giden kız birden sakin yaşama karışınca bünyesine ters gelmişti. :) Gelelim önerilere deniz manzaralı restoranlarda tek seçenek deniz mahsulleri mevcut. Ara sokaktaki restoranlarda ise ek olarak fasıl eşliğinde rakı balık imkanı var .Papalina balığı buraya hastır mutlaka denemeniz gerek.Kilise yenilenmiş bu sene gidemedim ama bir önceki tatilimde bol bol gezmiştim. Rahmi Koç müzesi gezebilirsiniz. Ortunçta denize girmek ise ayrı bir keyif.Değirmene çıkıp manzaraya karşı bir şeyler içebilirsiniz veya taş kahvede kahvenizi yudumlayabilirsiniz. Daracık sokaklarda bulunan Şarap evlerinde kendi yapımları olan meyveli şaraplar dan deneyebilirsiniz. Yahu herkeste alkol almak yada balık yemek zorunda mı derseniz alternatif olarak ayvalık tostu, tavuk, susurluk ayranı bunlarda bulabilirsiniz. Uno ya giderseniz kesinlikle pizza tavsiye ederim. çok kalabalık olduğu için çok fazla foto çekemedim açıkcası insanları rahatsız  etmemek için birkaç tane çekebildim.  
Bu birkaç şeyle mi öneride bulundun foto bile yok diyor olabilirsiniz ama insansız yer çok azdı ve insanların fotosunu izinsiz sayfamda paylaşamayacağım için çekemedim.





cunda meydan 




cunda sahil







cunda sahil 



Şarap evinde olmasa da restoranda içebildim kalabalıktan yer bulmak hiç kolay değildi.


Türk kahvesiz gün tamamlanmaz mantığında olanlardanım 

Farklı bir dibek kahvesi var ilk defa cunda adasında içmiştim bu sefer orayı bulamadım sanırım kapanmıştı. O kahveye hiçbir yerde denk gelemedim firma sadece kendine özel yapıyordu satışı bulunmuyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder