16 Ocak 2018 Salı

Hazırlıklar 🎉



     Malum evlilik telaşım var bu aralar aksi gibi işte inanılmaz yoğun eşya bak, evi temizle, gelen eşyaları yerleştir, düzenle derken zaman kalmıyor zaten düğün 11 Şubat'ta 😊

    O kadar az zaman kaldı ki Allahtan eksikler bitti de rahat nefes aldım eşyalarım gelmedi, çeyizim gitmedi ama yine de rahat nefes aldım valla bunları aldıktan sonra.

    Daha gelinliğimi alamadım son prova 3 şubatta bakalım nasıl olacak garip bir duygu ama fazlasıyla da keyifli 😊 

    Perşembe günü nikahım var. Standart telaş saçım nasıl olacak makyajım nasıl diye düşünerek gün geçiriyorum. Nikah için elbise mi ne çok aradım anlatamam size neyse ki Pendik'te buldum. Fiyatı da uygun 100 TL diğer yerlere göre çok ucuz.

  Gelin ayakkabımın altına isim yazdırmak isteyen varsa listeye daha başlamadım. 😊

31 Aralık 2017 Pazar

Güle Güle 2017

   


      Yeni bir yıla saatler kala 2017 yılını şöyle bir gözden geçiriyorum da baya hızlı ve aşk dolu geçmiş ❤

      Kurumsal iş yerinin abartı bir güzellik olmadığını farkettim🙈

      Yeni insanlar tanıdım. Kendime bol bol vakit ayırdım.

    2017 son demlerinde sözlendim. Umut geldi hayatıma ❤

     Beklentilerimin karşılandığı bir yıldı.

  2018 hepimize sağlık,mutluluk,huzur getirsin. Gönlünüzden geçenlerin gerçekleşeceği bir sene olması dileğiyle. 

     2017 son yazısı ile bu yılı kapatıyorum. Yeni başlangıçlar yeni mutluluklar bizimle olsun 😊
   

28 Aralık 2017 Perşembe

Aile Arasında




     Bu filmi ev bakmaktan yorulup umutsuz olunca dedik moralimiz yerine gelsin film izleyelim zaten gitmek için gün sayıyordum vizyona girsin diye denk geldi seansta uyunca hiç kaçırmadık.

   Filmi izlerken kendi isteme anım aklıma geldi. Çok güldüm hatta Fikret ve Zeynep arasında geçen diyalog da göz yaşartıcı anlardan biriydi ama genel olarak inanılmaz komik filmdi.

   Ailelerin tanışması,kız isteme anları, düğün için Adanaya gitmeleri gerçekten eğlenceli olmuş. Gürse birsel hakkını vermiş filmin.

   O kadar uzun zamandır taslaklarda ki film. Bir yandan davetiyemi zarflayıp bağlıyorum diğer yandan daha fazla filmle ilgili detay verebilir miyim diye düşünüyorum ama bulamadım 🙈

  Film sinema da evde her yerde izlenebilecek film tavsiye ederim 😊

5 Aralık 2017 Salı

Hazırlıklarım ❤



Malum 12 Kasım da sözlendim. Nişan ne zaman olsun diye düşünürken nişandan vazgeçtik ve 11 Şubatta evlenmeye karar verdik.

  Bu kadar kısa sürede evlenmek isteyince hazırlıklar jet hızında oluyor. Düğün Salonu tutuldu. Yalnız ne pahalı o salonlar gezdik dolaştık. Zar zor içimize sinen bir salon bulduk. Ama verdiğimiz para içime oturdu resmen ikinci el araba alırdık gerçekten mübalağa yapmıyorum o zaman tutmasaydınız dediğinizi duyar gibiyim ama başka şansımız maalesef yoktu 🙈

  Kına gecesi içinde salon tuttuk. Salonlar tutulduğu için kafamız rahattı. Ev olayına girene kadar kiralık ev bakıyoruz aman Allahım kiralar nedir öyle 1700 TL den başlıyor. Daha ucuzu evler o kadar kötü ki inanılır gibi değil ev sahibinin birine dedim ki sizin yatak odasına yatak zor sığar dolabı nereye koyucaz dedim oda yan oda giyinme odası olur mis gibi dedi bana mutfakta iki kişi yan yana duramıyor o derece kötü ama o bunun farkında değil ve o parayı istiyor.

   Bir ev beğendik merkezi yerde ama yarın başka evlere de bakıcaz öyle netleşecek tutup tutmayacağımız inşallah içimize sinen bir yer bu hafta bulup tutarız.

 Çeyiz hazırlıkları da son sürat gidiyor eğlenceli hazırlıklar tek yoran strese sokan ev ve salon bence geri kalan her şey çok keyif verici.

  Umarım isteyen herkes bu güzel duyguları tez zamanda hayırlısı ile yaşar 😊

 Şimdilik bu kadar haftaya ev tutmuş bir şekilde gelirim inşallah.

13 Kasım 2017 Pazartesi

Sözlendim ❤


  Büyük gün geldi çattı. Sözümün olduğu gün geldi. Bir heyecan bir stres anlatamam.

  Saçım tahmin ettiğim gibi tabi ki olmadı. O da nazarlık olsun dedim takılmadım. Ama elbisem de yırtılınca şanssızlık aldı başını gitti.

   Gelelim detaylara pasta son anda yapılmaya karar verildi ama içime öyle sindi ki anlatamam birkaç yerden fiyat aldım ve inanılmaz rakamlar istediler. 15 gün öncesinden sipariş vermem gerektiğini söylediler. Baktım olacak gibi değil son olarak söz çikolata mı aldığımız  yer aklıma geldi. Orayı aradım iki güne hazırlarız dediler ve 450 TL istediler. Maltepe Manolya Pastanesine yaptırdım ve mükemmeldi.

Nişan söz pastası

     Heyecandan aklıma gelmedi söz çikolata mı çekmek ama o da çok güzel ve şıktı.

  Mor renk üzerine düşündük bütün süslemeyi detayları bu yüzden boğmayacak şekilde mor hakimdi. Bohçamı bağladıkları kurdele bile mordu.

  Bohçam da yok yoktu resmen bizim adette nişan da erkek bohçası olur, sözde olmaz ama onlar da sözde de bohça olurmuş.

  Detaylar, heyecan, isteme anı, babamın duygulanması sesinin titremesi, Umutun babasının yüzük kesildiği anda ağlaması unutulmaz anlarda yerini aldı.

  Tuzlu kahve yapmayacaktım ama ablam kaşla göz arası tuzu doldurmuş kahveye 🙈 zavallı içti o kahveyi yüzü değişti tabi 🙃

Damat fincanı


  Söz tepsi mi farklı olsun dedim internetten aldım.



        Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊

3 Kasım 2017 Cuma

Bakalım Neler Olacak ❤




    İhmal ettiğim bloguma kavuştum.  Daha önce telefonumun çekmediğini söylemiştim şaka gibi ama dağ başında yaşasam daha çok çekerdi sanırım kimse ulaşamıyor bana 🙈

   Gelelim diğer meseleye haftaya sözüm var. Bu nasıl stresmiş ne aradığım süsü bulabiliyorum ne yüzük tepsisi nede damat fincanı bu işin içinde değilken valla daha kolay beğeniyordum yada sayfa buluyordum.

    Neyse güzel bir yüzük tepsisi buldum internetten bakalım beklediğim gibi mi gelecek fincanı da ayarladım.

  Sırada yüzük, elbise, ayakkabı ve saç makyaj konusu kaldı. Bakalım onlarda neler olacak beğendiğim şeyleri bulabilecek miyim yoksa çaresiz kalıp içime sinmeyen mi alıcam bilemiyorum gerçi az zaman kaldı neler olacak yaşayıp görücem.

   Detayları severek paylaşıcam sizinde fikirleriniz önerileriniz tavsiyeleriniz varsa seve seve dinlerim 😊

20 Eylül 2017 Çarşamba

Yoğunluk



   Yoğunluk hemde öyle böyle bir yoğunluk değil önceki iş yerlerim buranın eline su dökemez.

   Allahtan 8-5 arası çalışıyorum. Saat çabuk geçiyor tek sıkıntı erken kalkıp 7:20 de servise binmek yataktan ayrılmak zor geliyor yazın bu kadar zorsa kışın ne yapıcam hiç bilmiyorum.

    Telefon hattı olarak Türk Telekom kullanıyorum tam bir kabus çekmiyor. Gerçekten çekmiyor bende başka operatör arıyorum turkcell olacak büyük ihtimalle ama bakalım yine de araştırıyorum.

  Geçen hafta dedemi kaybettim. Memlekete gittim. Ah aslında ne boş şeyler için üzülüp uğraşıyoruz.

  Bu aralar özel hayatım da hareketli Dodi gelin olacak seneye inşallah hayırlısı ile 🤗 artık buradan bol bol yazıp sıkarım sizi detaylarla

  Blog adım gibi yine oradan buradan bir yazı oldu. İyi şeyler olacak hepimiz için inşallah güzellikler bulsun hep bizi 🙏